Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Anna Aspnes - ArtPlay Palette Wander

>> 2012. április 29., vasárnap

Két oldalt hoztam Anna új ArtPlay Palette készletéből (plusz sok más dologból... :o))

Az első oldal egy kis nosztalgiázás - tenger, végtelenség, nyugalom, szerelem = Thassos.

:::credits:::

A második oldal pedig cewe-kihívásra készült - a téma most a költészet napja. Kicsi korom óta imádom a verseket, bár mostanában már jóval kevesebb időm van olvasgatni. Ezt a kihívást semmiképp sem szerettem volna kihagyni. A versválasztás nem volt egyszerű, sok kedvencem van, végül egy Szabó Lőrinc vers mellett döntöttem.

:::credits:::


További szép napot mindenkinek!
Eszti

2 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. április 29. 11:28  

Csodálatos oldalak, a vers tökéletes választás!!!

Margó 2012. április 29. 17:27  

... én kaptam a mostani oldalaidtól Esztikém, egy kis tengeri szellőt, végtelen nyugalmat, és további álmot, azért, hogy tudjam, miért is szeretem a verseket és Szabó Lőrinc költészetét!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP