Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Simply me

>> 2012. május 10., csütörtök

Az úgy volt, hogy...
Egyrészt nagyon szeretem ViVre oldalait, ráadásul mostanában már egész jól sikerül sablonokkal oldalt csinálnom. Úgyhogy készítettem gyorsan egy oldalt a havi CopyCat kihívásra az Oscraps-en (May CopyCat Challenge).
Ráadásul Didó kép egymásnak kihívása miatt csináltattam pár képet magamról Petivel tegnapelőtt, és végre megint próbálkoztam a PostWorkShop programmal, amit nagyon élvezek, csak sajnos a gépem annyira lassú (talán nyáron lesz új...), hogy jópár ősz hajszállal lettem gazdagabb, mire sikerült a fotót átalakítanom. :(

És végül ez az oldal született:

credits

És mutatom, hogy milyen volt a fotó az átalakítás előtt és után (bár sajnos ilyen kis méretben nem adja vissza, hogy milyen jó dolgokat lehet vele csinálni).

edited with PostWorkShop


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP