Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scrapbook Napok az sb.hu-n

>> 2012. május 7., hétfő

Kicsit megkésve, de azért végre blogolok a nemzetközi scrapbook napról (International Scrapbooking Day - iNSD). Hatalmas akciók, ingyenes készletek sokasága, jobbnál jobb kihívások mindenfelé - pár szóban így tudnám jellemezni.

A scrapbook.hu-n május 5-12. között tart az eseménysorozat.



Először is, a KCS készült egy kis freebie-vel is erre a nagy napra, amit az előnézeti képre kattintva tudtok letölteni


Majális freebie - scrapbook.hu
Ebből az én részem:



És természetesen kihívások sokaságával is várunk mindenkit:
   - Majális kiegészítő készlet
   - 5 szín
   - Magazin
   - Lifteld bátran!
   - kép egymásnak
   - Dalos pacsirta


És ha már akciók és ingyenes készletek is voltak, megmutatom, hogy milyen szépségeket szereztem be ennek örömére - csak időm is lenne velük alkotni...! :)

Beleszerettem a DHD készletébe, úgyhogy végig is mentem az állomásokon az ingyenes kódhoz szükséges betűkért:


És olyan szerencsés voltam, hogy Karla Dudley blogján én nyertem meg az új kollekcióját:


Megvettem Vinnie Pearce új készletét is, mivel az is szerelem volt első látásra:

És elcsábultam egy Natali készletre is:


Szóval ha valakinek van olyan szerkezete, amivel egy napot minimum 48 órássá lehetne tenni, szóljon gyorsan...! :)

1 megjegyzés:

Janka 2012. május 7. 13:52  

klassz kis szerzemények :) Vinnie-ét én is megvettem, odavoltam tőle.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP